Tündérrózsa Bölcsőde és Óvoda gyerekek
árnyék
árnyék
Megosztás
FaceBook  

Fogadó órák

fogadóóraA gyermekek fejlődéséről az óvodának kötelessége tájékoztatni a szülőket. Erre fogadóórák keretében biztosítunk lehetőséget. A fogadóórán kizárólag a szülőknek adhatunk információt. Kérjük gyermekük fejlődésének alaposabb megismerése érdekében éljenek ezzel a lehetőséggel!
Kérjük, hogy keressék a csoportoknál kihelyezett lapot, ahol az Önök számára megfelelő időpontnál aláírásukkal jelezzék, mikor tudnak a fogadó órán megjelenni! Köszönjük!

Pillangó csoport: április 10. délelőtt és délután
Napocska csoport:április 11. délelőtt és délután; április 14. délelőtt
Maci csoport: április 14. délután;április 15 délelőtt; április 16. délután
Katica csoport: április 16. délelőtt;április 17. délután
Nyuszi csoport: április 14. délután; április 17. délelőtt

A fogadóórákon a tájékoztatásra 20 perc áll rendelkezésre. Kérjük, hogy pontosan tartsák be az időpontokat! A fogadóórán a gyermek nem lehet jelen. Felügyeletéről az óvoda nyitvatartási ideje alatt az óvoda gondoskodik. Megkérjük azokat a szülőket, akik otthon vannak (Gyes, Gyed stb.) legyenek szívesek lehetőség szerint a délelőtti, kora délutáni időpontokat igénybe venni! Köszönjük!

A gyermek fejlődéséről az óvodapedagógus feljegyzéseket (évente minimum kettő) készít. A szülő a személyiséglapon tett aláírásával igazolja, hogy a gyermek értékelését megismerte. A személyiséglap az óvodából nem vihető el, nem másolható, az a csoportnapló részét képezi."Győrzámolyi Tündérrózsa Óvoda Házirend

20/2012. (VIII.31.) EMMI rendelet
63. § (1) Az óvoda az óvodás gyermekek fejlődését folyamatosan nyomon követi és írásban rögzíti. Az óvodás gyermek fejlődéséről a szülőt folyamatosan tájékoztatni kell.
(4) Az óvoda a gyermek értelmi, beszéd-, hallás-, látás-, mozgásfejlődésének eredményét – szükség szerint, de legalább félévenként – rögzíti. Rögzíteni kell a gyermek fejlődését szolgáló intézkedéseket, megállapításokat, javaslatokat.
93.§ (4) A gyermek fejlődését nyomon követő dokumentáció a gyermek anamnézisét, valamint a testi, szociális, érzelmi, erkölcsi és értelmi fejlődésével kapcsolatos információkat képességekre, készségekre részleteiben lebontva tartalmazza az óvodai nevelés teljes időszakára kiterjedően.